START

PROJEKT

FRISYRER

PRIVATLIV

Intresserad av att jag fixar dig i håret? Klicka här!

Information angående klippning.

För er som funderar på om jag kan klippa er?
Jag har som tidigare nämnt inte börjat klippa än så tyvärr kan jag inte göra det ännu. Men det är bara en tidsfråga. Nästa vecka börjar vi träna på att klippa på dockor och strax efter det kommer vi börja klippa på varandra, och självklart färga etc. I mitten av december kommer vi att få börja jobba i deras salong som frisörer på riktiga kunder. För er som är intresserade att klippa er där så ligger skolan på Odengatan 33 i Sthlm (kontakta mig om ni behöver vägbeskrivning). I salongen kostar det 125:- att klippa sig hos skolans elever.

Så senast då kommer jag att börja klippa folk som är intresserade av att klippa. Då kommer jag antagligen även att kunna klippa hemma. Ska ju flytta snart och då ska vi fixa i ordning så jag kommer kunna klippa etc. hemma vid en riktig frisörplats.

För er som är intresserade av att jag fixar er i håret så småningom så tveka er inte att höra av er.

Jag kommer även att behöva modeller för frisyrer, uppsättningar, färgningar etc. Om ni är intresserade så hör av er!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej hej. Vill du ha någon att exprimentera med färger på sen så finns jag här;)

2009-11-09 @ 18:25:23
URL: http://skivarensdotter.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jag viiiiiill! ;D Och sparkinson med ^^

2009-11-14 @ 16:56:40
URL: http://heijdii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0