START

PROJEKT

FRISYRER

PRIVATLIV

Intresserad av att jag fixar dig i håret? Klicka här!

Klippnings information:

Kontakt: Emil Jonsson 0767824903

Priser:
Klippning: 120:-
Färgning: Oklart, hör av dig så kan vi diskutera saken.

För er som tålmodigt väntat på att bli klippta/färgade/stylade etc. av mig. Eran väntan är nu över. Från och med den 25:e börjar jag klippa hemma varje dag fram tills den 7:e ungefär. Men redan från och med nu så kommer jag att klippa under helgerna.


Viktig information: Jag är fortfarande elev, min utbildning är Ej färdig. Detta innebär att risken finns att tex. en klippning går fel eller tar ovanligt lång tid.

Jag brukar ta Max en timme på mig att klippa, men det kan ta längre tid (även kortare).




Kommer inom en snar framtid att lägga upp bilder på personer jag klippt/färgat etc. för er som är nyfikna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0