START

PROJEKT

FRISYRER

PRIVATLIV

Intresserad av att jag fixar dig i håret? Klicka här!

Ut i snön!

Kom nyligen hem från skolan. Har hunnit ätit bara. Nu ska i alla fall jag, Heidi och Sparky ut i snön och busa lite.

Kul att lite folk är intresserade av att bli klippta iaf! Dock är det inte så jätte många som har varit inne och kollat på bloggen eftersom jag varit så pass dålig på att uppdatera. Men tveka inte att höra av er. Spelar ingen roll om ni känner mig eller inte. Om det skulle vara så att ni är rädda för telefoner så kan ni ju maila mig: [email protected]

Ska försöka leta upp en sladd så jag kan lägga in lite bilder på datorn så ni kan få se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0