START

PROJEKT

FRISYRER

PRIVATLIV

Intresserad av att jag fixar dig i håret? Klicka här!

Dålig på att uppdatera...

Ni får ursäkta att jag är så dålig på att uppdatera. Är bara så trött för tillfället. Pendla och dålig sömn sliter på en.

Skolan:
Det går bra för mig i skolan, riktigt bra faktiskt. Har lärt mig att klippa upp hår etc. Plus att vi har börjat med make up lektionerna. Dock så har vi inte fått vårat smink än.

Från början skulle vi få smink från något av dessa märken: Nouba, Make up store, Face. Men lärarna på skolan ändrade så att vi skulle få nåt smink från china och få mer smink då. Dock började alla klaga och ville ha ett av de tidigare nämda, så vi fick prata med läraren och han sa att det inte var några problem att få smink från make up store om det var vad vi ville. Så en ny beställning på smink från make up store har gjorts och tills på fredag hinner jag förhoppningsvis få min sminkväska värd 9 000:- (räck upp handen om avundsjuk).


Privat:
Allt flyter på i min vardag. Börjar mer och mer vänja mig vid att pendla etc. Ska snart börja packa eftersom vi flyttar nästa månad.

Laddar upp en bild på Heidis mage för er som är nyfikna.





Kommentarer
Postat av: Mm.

Vad mycke bra du har gjort Emil jag är stolt över dig,fortsätt så. Kram

2009-12-14 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0