START

PROJEKT

FRISYRER

PRIVATLIV

Intresserad av att jag fixar dig i håret? Klicka här!

Datorn trasig!

Tänkte uppdatera och lägga upp lite nya bilder på bloggen så ni får se vad jag har gjort. Men min dator gick sönder igår, och denna dator har inte bluetooth så jag kan inte skicka över bilderna till denna dator tyvärr. Men jag ska försöka summera vad jag gjorde igår.

Igår klippte jag konvex och lite konkav. Kommer att klippa klart konkav idag. Det första vi kommer att göra idag är att gå till en affär i sthlm där de säljer frisörprodukter etc. och där kommer vi få handla från deras inköpspris. Dock så kommer jag inte att köpa något. Väntar ett tag med att fylla på mitt utbud av frisörprodukter.

Klockan är iaf sex nu och jag är grymt trött så jag kommer nog somna enkelt på tåget idag. Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning och sen ska jag ut med Sparky (hunden).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0