START

PROJEKT

FRISYRER

PRIVATLIV

Intresserad av att jag fixar dig i håret? Klicka här!

Ny start!

Hello!
Ber så mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit något på länge. Har bara inte riktigt vant mig vid min  vardag än och har därför skjutit bloggen åt sidan.

Såhär ligger det iaf till.

Jag har börjat min utbildning i sthlm till frisör/make up artist. Har hitils mest gjort uppsättningar etc. idag har vi även gått igenom teorin om hur man klipper. Dock ingen övning än. Det går bra för mig hitils och jag längar Verkligen tills vi börjar klippa.

Har tagit en del bilder med mobilen som jag tänkt visa upp. Men tyvärr så krånglar den. Men i fortsättningen ska jag ta med mig kameran och ta bilder så ni kommer att kunna se vad jag gör!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0