START

PROJEKT

FRISYRER

PRIVATLIV

Intresserad av att jag fixar dig i håret? Klicka här!

Sen uppdatering!

Ber så mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterat. Men vårat internet har inte fungerat som det ska samt att blogg.se har inte fungerat för mig alls.

Lite info:
Vi har nu börjat klippa i skolan. Jag har endast klippt helform hitils. Det går väldigt bra att klippa och det är ännu roligare än jag hade förväntat mig.

Varje skoldag går så fort för man har så himla roligt. I morgon ska jag iaf klippa konkav & konvex, och även börja färga. Nästa vecka så börjar vi med make up. Då ska jag testa att sminka för första gången i mitt liv (wish me luck).

Här är bilder på min docka jag har klippt:



En bild på min docka när jag klippt den i bakhuvudet.



Här har jag klippt min docka på ett sätt som heter diagonal fram.



Här håller jag på och klipper andra sidan av dockans huvud. Klipper diagonalt fram även här.



Kommer förhoppningsvis upp bilder på vad jag gör i morgon. Ska uppdatera i morgon om blogg.se fungerar som det ska för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0